zondag 2 maart 2008

2 kaarten

Eindelijk weer eens tijd om lekker te hobbiën! Ik ben begonnen met een gewone Adirondack red pepper afdruk van een grote bloemenstempel. Matten met rood en een restje Basic Grey en wat bloemetjes erop gemaakt. De bloemetjes zijn vastgezet met een overhemdspeldje waarvan ik het knopje iets heb omgebogen:

De volgende kaart heeft een afdruk met Stazon black van een klok. De klok gemaskerd en achtergrond gesponsd met Distress tea dye, Adirondack red pepper en een beetje wild plum. Masker verwijderd en klok kleur gegeven (Adirondack cabin fever) Randjes iets opgeruwd en direkt met de inktpad bewerkt. Gemat met wit en een iets smallere rode rand. Daarna een stempel erop van een distel met Adirondack red pepper.
Ik moet er elke keer goed om denken mijn vingers schoon te vegen voordat ik aan de witte kaart kom. Ik heb al een paar keer een kaart weg moeten gooien omdat er allemaal gekleurde vingers en vegen op stonden. Dus als je met kleur werkt: alles goed laten drogen en testen op een apart wit papiertje of het nog afgeeft. En even handen wassen voordat je de kaart afwerkt!
Linda

1 opmerking:

Lynnda zei

thank you for posting in English (it was very good by the way) I love your blog
Lynnda