zondag 4 juli 2010

Art Journey BBQ

Gisteren was een prachtige dag bij Art Journey. We hebben 4 atc's geruild en we hebben 4 atc's gemaakt. Ook leerden we van Tineke Koedam een boekje maken waar de atc's in bewaard konden worden. (linksboven op de foto) Na afloop van de workshop, konden we genieten van de barbeque. Het was heerlijk! Tegen die tijd was het ook iets afgekoeld buiten. Want het was de hele dag erg warm geweest. We hadden flinke pauzes ingebouwd gedurende de dag. Kijk eens naar deze prachtige atc's:

We had a great day at Art Journey yesterday. We traded the atc's we brought with us and we made 4 atc's. Also Tineke Koedam taught us how to make a little ATC-booklet. (left top on the photo) After the workshop we went ouside to enjoy the barbeque. It was delicious! To our relief the temperature went down a little because it had been very warm during the day. We took long breaks during the workshop! Take a look at these beauties:
Natuurlijk heb ik weer uitgebreid in de winkel staan kijken. Wat heerlijk om omringd door zoveel moois je gedachten de vrije loop te laten gaan. Allerlei ideeën komen zomaar in je op. Ik heb toch weer een stempelsetje gekocht. De Engraved Fruits van Hero Arts. Op een warme dag kan je die niet weerstaan! Toen ik 'savonds thuis kwam ben ik gelijk mijn hobbyhok ......oh pardon!...... mijn "Stempelstudio" ingedoken en heb deze kaart gemaakt. Fruit is perfect voor een beterschaps kaart!

Off course I have been drooling in the store. It's heavenly to be surround by so many beautiful stamps. The ideas just pop into your head. I bought the Engraved Fruits from Hero Arts. On a hot day you just can't resist fruity fruits. Later at home I dove into my craftshack ....oh excuse me!.... my "Stamp studio" and made this card. Fruit is perfect for get well soon cards!


even the littlest comment is greatly appreciated!

Geen opmerkingen: