zaterdag 16 februari 2008

Art Journeydag, 16-02-08, Sleen.

Gisteren ben ik naar de Art Journey dag geweest in Sleen. Bedankt Louise en haar vele medewerkers (waaronder mamma Willy!) voor een prachtige dag.
Natuurlijk schoten we (ik en Christa) bij binnenkomst in het nieuwe pand van Art Journey gelijk de winkel in. Wat een prachtig gezicht, al die stempels in 1 oogopslag voor je neus! Ik heb heerlijk staan genieten en alle stemepls goed bekeken. Met veel moeite had ik een selectie gemaakt aan het einde van de dag. Iedereen heeft er lang over gedaan en er stonden dan ook heel wat mandjes achter en naast de kassa. Gewoon even je naam erin en je kon de hele dag bedenken of je niet toch nog iets extra's mee wilde hebben!
Er werd een heerlijke lunch geserveerd en er waren verschillende workshops te volgen. Onder andere over Teykol, Gesso, Hero Art en American Art stamps en Glimmermist.
Het nieuwe pand van Louise Kolker ziet er prachtig uit. Ze mocht voor deze dag gebruik maken van een aangrenzende grote ruimte. Overal heeft ze grote kamerschermen met veel voorbeelden staan. Waar je ook kijkt (zelfs in de toiletruimte!) staan grote en kleine kunstwerkjes gemaakt met stempels en inkt.
Er werd druk gestempeld, gesponsd, geknipt, geplakt en bewonderd!
Ook konden er atc's geruild worden. Dit is mijn opbrengst van de dag. Er zitten prachtige kunstwerkjes tussen!
Ik kreeg niet alle kaarten af. Die maak ik vandaag klaar en zal ze snel op mijn blog zetten!
Linda.

2 opmerkingen:

Christa Perdok zei

leuke blog linda!
je heb al weer mooie kunstwerkjes gemaakt!
Het was een gezellige dag!

groetjes Christa

Linda zei

doen we volgend jaar weer!
Linda