maandag 11 augustus 2008

Tim Holtz goodies came today!

Today I received my goodies from Tim Holtz! I was sooo happy! I got the Grungeboard mini's and a stamp from Stampers Anonimus "Components". There was also a booklet with a lot of tags in it. Adage tickets it's called. I made an atc with the goodies.

Vandaag kwam het pakketje van Tim Holtz binnen! Geweldig! Ik kreeg de Grungeboard mini's en een stempel van Stampers Anonimous. En er zat een boekje vol met tags bij. Adage Tickets heet het. Deze atc heb ik gemaakt met all drie de produkten.


I want to get crafting! But that has to wait a little. It's a little busy here at the moment and when I start I don't want to be interrupted. First thing first: kids to bed, clean up the kitchen and then "do not disturb, crafter at work"!

Ik krijg al weer helemaal zin om lekker bezig te gaan. Maar dat moet nog even wachten. Het is nog wat te druk en als ik eenmaal volop bezig ben wil ik niet meer gestoord worden. Dus eerst kids naar bed en de boel opruimen. En dan "niet storen!"

Hugs from Holland, Linda

Geen opmerkingen: