donderdag 8 oktober 2009

Vouwkaart

Hier is mijn 1e poging om een vouwkaart te maken, naar een voorbeeld dat ik zag op de blog van Tineke Koedam. Zij is zeer getalenteerd en maakt fantastische kaarten, doosjes en tekeningen.
Bekijk haar blog eens als je even tijd hebt. Daar krijg je geen spijt van!

This is my attempt to create a folding card, inspired by an example I saw on the blog of Tineke Koedam. She is a talented artist who makes fantastic cards, boxes and drawings.
Check out her blog if you have some time. You will not be disappointed!


Een volgend project staat alweer op stapel. Mijn vriendin Harma gaat 150 menukaartjes maken voor het verzorgings tehuis waar zij werkt. Natuurlijk ga ik haar helpen en we hebben al een model klaar. Het is niet moeilijk maar wel een hoop werk! Ik hou jullie op de hoogte.

The next project is pending already. My friend Harma promised to create 150 menu cards for the home of the elderly where she works. Off course I offered my help in this daunting endeavour! We already decided on the model. It`s not difficult but it is a lot of work! I`ll keep you posted.

Geen opmerkingen: