zaterdag 11 december 2010

TToC: day 11

De één na laatste tag. Morgen nog eentje en dan is het weer voorbij voor een heel jaar. laten we hopen dat Tim Holtz volgend jaar weer zijn 12 tags of christmas doet.
Vandaag heeft Tim een stempel gemaakt van een snijmal. Daar kon ik niet aan meedoen, die snijmallen heb ik niet. Ik heb flink wat aanpassingen gedaan. Voor de achtergrond heb ik de tekst gestempeld met walnut stain want ik vond mijn eerste poging met krantenpapier op de tag niet mooi. Daarna sneeuwvlokken (Art Journey) en de bomen (Tim Holtz) gestempeld en die geëmbossed met clear embossing poeder. Toen met de inkblending tool de kleuren stormy sky en dusty concord aangebracht.

Tag #11. Tomorrow is the last tag and then we have to wait and hope that Tim Holtz will prolong his 12 tags of christmas next year.
Today Tim made a stamp from one of his dies. I can't join in that project because I don't have those dies. I made something different. I just stamped snowflakes and the trees and embossed them with clear powder. The text was stamped with walnut stain because I didn't like my first attempted with newspaper on the tag. With the inkblending tool I blended stormy sky and dusty concord on my tag.
Het boompje met een snijmalletje gestanst en bestempeld met een stempel van Art Journey. Met stickles X-mas red ballen in de boom gehangen. De engel en het ronde zegel zijn ook een stempels van een Art Journey sheet.

The tree was cut out with a die and stamped with a tree stamp from Art Journey. With stickles X-mas Red I put ornaments in the tree. The angel and the seal are also stamps from an Art Journey sheet.
Soms moet je je creativiteit de vrije loop laten in plaats van de stappen van een ander te volgen. De layout van vandaag was mijn leidraad maar voor de rest heb ik gebruikt wat er voor handen was in mijn voorraad.

Sometimes you just have to go where your imagination leads you instead of letting someone guided you step by step. The layout of today was my lead but for the rest: I tried to use what I have in my stash.


even the littlest comment is greatly appreciated!

4 opmerkingen:

Sija zei

Schitterend Linda! Dank je wel voor het meedoen aan de #4 Art Journey challenge.

Willy zei

Wat een beauty, Linda! Leuk dat je meedoet aan Art Journey Challenge # 4.

Godelieve zei

Zo mooi!!!

Rika zei

Heel mooi!