zondag 19 december 2010

Groot Minimisterblok!

Kijk eens wat mijn vader voor mij gemaakt heeft!!! Is het geen droom? Ik had al een klein blokje maar die was natuurlijk al heel snel vol. Dus heeft hij een nieuw blok voor mij gemaakt met 32 gaatjes. Nou kan ik even vooruit! Volgende keer als ik de minimisters tegenkom bij de hobbyzaak haal ik er een paar bij. Dan kan ik lekker alle combinaties inkt en perfect pearls maken die ik wil. Bedankt vader!!! (hij is 81 jaar en mijn held!)

Look what my father made for me!!! Isn't it a dream? He made a little block for me some time ago but that soon proved to be too small. So he made a new one with 32 places. Now we're talking! Next time I'm at the local LSS I'll get more minimisters. Then I can make all the combinations ink and perfect pearls I want. Thank you daddy! (bts, he is 81 years old and my hero!)
En dan nu nog twee kaarten die ik met de nieuwe stempels gemaakt heb. Ik had bij de Classic Fabric design stempel (CG245) gelijk een zwart-wit kaart voor ogen. Dus dat moest gister nog even uitgeprobeerd worden.

Two more cards I made with my new Hero Arts stamps. I had a black-white card in mind with the Classic Fabric (CG245) design stamp. I made that one yesterday:
En met de Diagonal Dictonary stempel ( S5497) wilde ik een ideetje uitproberen die ik op de Hero Arts flickr blog had gezien. Geïnspireerd door een kaart van Anette Hjerpaasen.

I want to try an idea I got from the Hero Arts flickr blog with the Diagonal Dictionary (S5497) stamp. Inspired by a card made by Anette Hjerpaasen.

Met de glossy gel transparant heb ik her en der wat druppels aangebracht voor een interessante glimmer op de kaart.

There are a few droplets with the glossy gel transparant to give a little glimmer.


even the littlest comment is greatly appreciated!

1 opmerking:

Anoniem zei

Awwww, your dad is amazing! (And quite handsome, too, I must add!) What a great idea; maybe I can get hubby to make one for me. Well, but I only have three misters so far, so maybe not. LOL! Anyway, kudos to your dad, you are a lucky daughter!