woensdag 16 november 2011

Koe - Cow

Grappige kaart gemaakt gisteren.Ik was aan het spelen met de "splatter" techniek. Een flinke dot paint dabber aanbrengen en met perslucht uitblazen. Het deed me denken aan de vlekken op een koe. Gelukkig had ik nog een koe stempel die er goed bij paste. Voor een beetje kleur heb ik het koetje maar een oranje strikje omgedaan. Met deze kaart wilde ik meedoen met Play Date Cafe kleur uitdaging maar ik ben helaas een dag te laat.
Yesterday I was playing with the "splash" technique. A big dot of paint dabber black on the paper and blown hard with canned air. I made me think of the spots of a cow. Luckily I had a cute cow stamp. For a splash of color I gave her an orange bow. With this card I wanted to playing along with the Play Date Cafe color challenge. Unfortunately I'm a day late.

even the littlest comment is greatly appreciated!