zaterdag 4 oktober 2008

Another card!

Help, I can't stop! My mind is flowing over with ideas! Remember that flower stamp? I made this card with it. All the supplies are in the picture too. Distress Faded Jeans and Worn Lipstick (yes, I got the lipstick today too!) and Stickles Baby blue. See that Artemio selection of dutch wishes? It has different quotes for birthdays, well wishes, newborns and more. The one on the card is Gefeliciteerd (=Congratulations)

Help, ik kan niet meer stoppen! Mijn hoofd loopt over van de ideeën! Weet je nog die bloem stempel? Ik heb net deze kaart ermee gemaakt. Alle benodigdheden staan op de foto. Distress Faded Jeans en Worn Lipstick (ja, ik heb de lipstick vandaag ook gekocht!) en stickles Baby Blue. Zie je die Artemio stempeldoos? Het is een selectie van nederlandse woorden voor verjaardagen, geboorte, beterschaps wensen en nog meer. Op de kaart staat Gefeliciteerd.

I inked the flower with Faded Jeans and Worn Lipstick and sprayed water over it. I could stamp it three times without re-inking it. A little ribbon, a word, a flower with brad completed the card. I also stamped the flower with faded Jeans on the envelope.

Ik heb de bloem geinkt met Faded Jeans en Worn Lipstick en heb er wat water over gesprayed. Toen kon ik 3 keer mee afdrukken zonder te her-inken. Een lintje, het woord en een bloemetje met een splitpen maakten de kaart af. Om het helemaal bij elkaar te laten passen heb ik de bloem op de envelop gestempeld met Faded Jeans.

2 opmerkingen:

DMG zei

Do NOT stop, BBFF!!!!

Linda zei

I won't :) Thank you Alberta and Ava!