zaterdag 4 oktober 2008

Art Journey, Sleen

Today, Christa and I went for an impromtu visit to Art Journey in Sleen. Of course you can order over the internet, but browsing the shop and admiring the example cards is much more fun! This is what I came home with.
Magnolia Stamps. Isn't little Tilda cute?

Vandaag zijn Christa en ik naar Art Journey in Sleen geweest. Je kan via internet een bestelling doen, maar in de winkel rondneuzen en alle prachtige voorbeeld kaarten bekijken is natuurlijk veel leuker! We hebben lekker gewinkeld en dit is waar ik mee thuis kwam.
Magnolia stempels. Is Tilda niet schattig?



I could not resist and made this quick card with her:

Toen ik thuiskwam heb ik deze kaart gemaakt met Tilda:

Two different series stamps from Kars:

And this lovely quote that has my name on it (even if my name isn't directly visible!)

Deze quote past zo goed bij mij. En bij Christa ook trouwens!
And this flower, which is in fact a must-have. And I finally got it!

En deze bloem die in elke collectie past. En eindelijk heb ik hem!

We had a lovely day. We could even participate in a workshop and made this wonderful card. Monique Waanders was our teacher and she is such a dear! Please visit her blog for more wonderful cards!

We hadden een prachtige dag. We konden zo aanschuiven bij de workshop van die dag. Monique Waanders leerde ons deze kaart maken en gaf tips over het inkleuren van stempels. Bekijk haar blog voor nog meer prachtige voorbeeldkaarten!

1 opmerking:

Anoniem zei

nou het was wel een hele geslaagde dag!!! je bent al weer lekker bezig geweest zie ik met een ptachtig resultaat!!